Nov 20, 2009

Kenduri kawin lagi.....

Aaaa.. Bulan 10 aritu sorang member aku kawin.. Bulan 11 ni aje 4 orang nak kawin!! cuti raya haji 2 orang, sekarang ni, aku dan adik2 aku serta mak ayah aku tgh bertungkus lumus bersiap-siap nak pegi Kuala Kangsar.. Rite after Jumaat prayer. Almaklum laa.. takkan mak and adik aku nk ponteng skolah plak.. Ayah sedara aku (merangkap adik mak aku) nak kawin.. kenduri utk 2 orang sekali actually (sorang dah nikah and kenduri belah pompuan bulan 6 aritu). So malam ni yg sorg lg tu nikah, esok kenduri belah perempuan kat Manong, ahad kenduri belah lelaki kat kuala plak.. haihh... bz2..

Aku suke plak kalo ade knuri2 kawin ni.. bukan ape.. time2 camni jela aku nk pakai baju kurung or kebaya.. heheheheh.. time lain kirim salam arr.. aku ni pemalas sket nk iron kain baju.. hahah.. time skolah dulu2 pun aku iron sekali 1 minggu punyer baju.. baju skolah, baju prep ptg, baju kurung prep malam, baju outing.. wahh.. rajin jugak dulu2 eh.. hahah.. kalo boleh nk buat 2 minggu terus tp baju tak cukup.. keh3..

alamak.. perut dh bunyi.. nak makan, nak solat.. chow ke kuala! Adios!

Adakah anda atau ahli keluarga anda mengalami tanda-tanda seperti dalam gambar?Anda mungkin KEKURANGAN VITAMIN C dalam...

Posted by Dyan2u Shaklee Vitamins Kulim Kedah on Sunday, November 29, 2015