Oct 9, 2010

Membina peradaban baru dgn ECPI Spacetime Technology

Saya masih baru lagi dalam DUNIA PERNIAGAAN ECPI. Dengan hanya berstatuskan PENGEDAR, saya berharap penglibatan saya dalam perniagaan ECPI ini membawa makna yang sangat besar kepada proses pembinaan peradaban baru melalui pembaharuan teknologi yang berasaskan fitrah kejadian.

[Petikan darpada kata-kata aluan untuk pengedar baru]

Pembaharuan yang membawa manusia untuk mengenali serta melihat keagung YANG MAHA Esa. Pembaharuan yang menjelaskan kebenaran sabda Nabi Muhammad S.A.W bahawa "Setiap penyakit pasti ada ubatnya kecuali maut dan tua". Pembaharuan yang membawa harapan baru kepada masyarakat yang terbelenggu dengan falsafah yang bertentangan dengan fitrah dan asas kejadian. Pembaharuan bagi mengatasi kelemahan konsep seta prinsip teknologi yang sedia. Pembaharuan yang membawa manusia dan alam kepada kesejahteraan.

Gesundheit Laboratories & Pharmaceutical Sdn. Bhd. telah dipertanggungjawabkan menyebarkan kebaikan ini melalui rangkain produk yang dihasilkan. Pelaksanaan sistem pemasaran berbilang peringkat meru[akan antara langkah yang telah dijalankan bagi membolehkan lebih ramai terlibat di dalam proses pembinaan peradaban baru ini.

Telah hampir setahun saya mengamalkan minuman ECPI. Apa yang saya dapati:
  • senggugut saya berkurangan dari satu kitaran ke kitaran yang seterusnya.
  • sembelit terus baik. Lawas jangan cakap la, senang.
Itu masalah saya.

Mak saya pulak.
Baru-baru ini, mak sakit pinggang belakang yang teramat sangat sampai satu pagi tu, mak tak boleh bangun dari katil. Abah saya pulak baru terfikir nak bagi mak minum ECPI GTH. Ayah saya lagi lebih dahulu berkecimpung dalam dunia ECPI.

Bila minum je GTH (3 titik dalam air ECPI), alhamdulillah, kuasa Tuhan (kalau betul cara kita berubat), terus elok belakang mak saya. Punya lah menderita 3 hari, sapu minyak pun tak jalan.

Lagi kebaikan GTH.
Adik saya si Mira tu senggugut teruk.. Berguling-guling. Sampai je masa dia sakit, mesti abah bagi dia consume GTH. Ok la.. Sekarang ni tak ada lah dia guling2 atas katil. Kat asrama dia minum air ECPI je.

Untuk student yang tak ada masa nak jaga muka, boleh guna ECPI Anggun. Mujarab sungguh. Kalau ada luka2 kat tangan pun boleh baik cepat.

Adakah anda atau ahli keluarga anda mengalami tanda-tanda seperti dalam gambar?Anda mungkin KEKURANGAN VITAMIN C dalam...

Posted by Dyan2u Shaklee Vitamins Kulim Kedah on Sunday, November 29, 2015